Tuesday, April 20, 2010

RAMA-RAMA DALAM PERUT

Hari ini adalah hari yang paling sibuk buat aku.Mana taknya, besok bos besar nak datang ofis.Hampir setahun rasanya dia tak jenguk branch
Seperti selalu, aku akan prepare untuk menangkis persoalan-persoalan yang bakal ditanya oleh beliau nanti (beliau tu....)

Checklist untuk esok
  1. Stock cards - check

  2. Sales report - check


  3. Outstandings report - check

  4. Collections - check

n the most important thing ialah kebersihan dan kekemasan ofis.Semua dah ready.


Tapi selalunya, apa yang aku fikir dah perfect, akan ada juga terselit perkara-perkara yang tak kena dimatanya.Aku rasalahkan memang bos macam nilah.Dia takkan cepat berpuas hati dengan apa yg dia lihat.Orang bisnes mana boleh cepat puas hatikan?Namun apa yang penting aku dah buat yang terbaik.Cayok2.Hehe, ada butterfly in my stomach.

No comments:

Post a Comment