Tuesday, April 27, 2010

HEPI BESDAY SOHAILAWATI

Soe : berdiri sebelah kanan



Hari ni hari lahir sahabat baik aku, Sohailawati bt Ibrahim.Semoga dia sentiasa dirahmati, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.Aku kenal dia dah 15 tahun dari tingkatan 2.Kami sekelas sampailah ke tingkatan 6 dan seterusnya sama-sama melanjutkan pelajaran ke UKM.Di sekolah,kami taklah rapat sangat sebab masing-masing ada geng.Aku mula rapat ngan dia masa sama-sama kat UKM.Habis belajar, sama-sama kerja kilang,sama-sama masuk SLG dan sama2 merantau.

Dia sahabat yang terbaik pernah aku ada.Dia sentiasa ada masa aku senang dan susah.Dia pendengar yang baik.Pengalaman kerja di Kajang membuatkan aku sangat menghargai persahabatan ni.Aku cuba untuk jadi sahabat yang terbaik untuk dia tapi itu semua tak sebanding dengan apa yang telah dia berikan pada aku.

Kepada Soe, semoga kita akan kekal berkawan sampai bila-bila dan ore sayang Soe.Terima kasih kerana jadi kawan baik ore.
SLG 2003 Cosmopoint KB


BBQ sempena majlis perpisahan SLG 2003

No comments:

Post a Comment