Monday, January 14, 2013

PEPLUM LAH SANGAT.....

Agak tak berapa lama lagi dah majlis pernikahan adik bongsu aku, Zila.Walaupun tu kira hari besar untuk dia tapi aku nak jugak kelihatan bergaya di majlis tu nanti.Wah..tetiba.Sekarang nikan tengah trending fesyen kurung peplum.Alah, sebenarnya fesyen Saloma dulu2 yang timbul balik je.Jadi secara tidak langsung aku pun tertarik jugakla nak gayakan fesyen camni di hari pernikahan Zila nanti.

Tengok punya tengok, kaji punya kaji, akhirnya aku buat rumusan sendiri.Peplum kurung ni sebenarnya tak sesuai dengan aku.Mungkin dalam gambar nampak cantik sebab digayakan oleh mereka yang bertubuh kurus kering dan tinggi lampai.Jadi pija, sedarla dari angan2 nak berfesyen bagai.Pakai je apa yang sesuai untuk kamu.Kalau tak, takdelah timbul pepatah ukur baju di badan sendiri.Yang cantik pada orang lain belum tentu cantik pada kamu.Oke....nak cari baju sekarang!!!!!!




Cantikkan? simpan angan-angan jela

No comments:

Post a Comment