Tuesday, May 29, 2012

INI BARU GILERRRRR

Macam pelik jika dikatakan aku tak pandai beli pakaian sendiri.Sebabnya dari kecik aku pakai je baju yang ma belikan untuk aku tanpa banyak soal.Tak seperti Zila dan Zon yang ada citarasa sendiri, aku lebih senang terima apa je yang ma belikan untuk aku.Mana yang elok bagi dia, cantiklah bagi aku.Pakaian pertama yang aku beli ialah T shirt kolej pada usia 20 tahun.Tudung pertama masa umur 23 (baru keje) dan baju kurung pertama masa 24 tahun.

Sebab tu sampai sekarang aku tak berapa tahu pasal fesyen terkini.Tapi sejak Zila pun dah meningkat dewasa, perunding imej aku dah bertukar dari ma kepada dia.Dia yang akan bagitau fesyen apa yang sedang popular dan cadangkan busana (busanalah sangat) yang sesuai untuk aku.Sandal pun dia pilih patern camne.

Tapi sejak 2 3 menjak ni aku menjadi sangat gilakan koleksi striped .Tak tahu bila ia bermula tapi aku dah mula jadi pengumpul setia koleksi striped ni.Cambest je bila dapat kumpul suma tu.Buat masa skang aku dah beli 4 helai baju tapi 1 dah dijual sebab terlalu tight.Dalam gamba cam ok je.

Untuk masa2 akan datang, tak taulah berapa helai lagi yg akan masuk dlm almari baju aku.Yang pasni ini kegilaan aku buat masa ni.

nota kaki : sekarang baru kumengerti makna hobi mengumpul sesuatu...keke


Baru ada 3.Kena tambah lagi nih...

No comments:

Post a Comment